nedeľa 23. júna 2013

Letecký deň v Senici

Mám to ja šťastie, že robím vo firme, ktorá ako "premiestňovadlo" používa lietadlo (ktoré si aj sama vyrába :-) ) a ešte väčšie šťastie, že sa môžem ako fotograf zúčastňovať podobných akcií. Mohol som sa takto dostať opäť zas na zaujímavé miesto - letisko, kde som ešte nebol. Senica. Malé športové letisko s asfaltovou dráhou a snahou zorganizovať letecký deň. Osobne považujem takéto "malé" letecké dni s komornou atmosférou aeroklubu za oveľa zaujímavejšie a priateľskejšie ako masové akcie plné ľudí, pečených klobás, cigánskej, piva a stíhačiek. Táto Senická akcia sa mi páčila z viacerých dôvodov. Bol som tu, ako som spomínal, prvý krát, tak bolo všetko neokukané, stretol som veľa známych, pribudli nové známosti a myslím si, že som aj dobre nafotil. To posúdite teda Vy sami.... Jediné, čo ma mrzí je, že sme neostali do konca. Takže ak sa podarí o rok sa sem s radosťou vrátim a dúfam, že opäť lietadlom :-)

Zlíny z RetroSky Teamu odlietajú do Žiliny


Jedno zo zaujímavých lietadiel Yak -18



Paragáni sa predvádzali a išlo im to...



Vlečné lietadlo senického aeroklubu vo farbách RetroSky team-u...

VSO-10 v nízkom prielete


Starý známy Polikarpov Po-2



 Prešovský stroj Viper SD-4


Anča z RetroSky Teamu


Náš pilot Roman sa rozcvičuje pred letovou ukážkou...


Tesne po štarte...


...to krásne žehlil...


...a potom utiahol.


Delfínovanie mu už ide výborne.


Záverečný Low Pass


A samozrejme hviezda si zaslúžila aj obdiv médií :-)


Prišli sa aj armádnici ukázať- 2xL-39 Albatros



AJ Mig-29 sa prišiel ukázať vo dvojici. 




Kamarát z východu Maťo - lieta hádam už aj na metle :-)


No a najväčší obdiv si zaslúžia piloti vládneho špeciálu, lebo tak nízko letieť Tu-154 neuvidíte len tak... 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára